به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا، افزایش فروشگاه های اینترنتی و خرید از این فروشگاه ها اگرچه باعث سهولت در خرید و صرفه جویی در زمان می شود اما با این وجود مسائل و مشکلاتی نیز به وجود آورده است . به عنوان مثال : معیوب بودن و عدم تحویل کالا و غیره . افراد شاکی برای پیگیری مشکل پیش آمده و شکایت از فروشگاه های اینترنتیمی توانند به سه طریق اقدام به شکایت نمایند . شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ،شکایت از طریق پلیس فتا و شکایت از طریق مرجع قضایی از جمله روش های شکایت از فروشگاه اینترنتیمی باشد .
www. heyvalaw.com/web/articles/view/456/نحوه-شکایت-از-فروشگاه-اینترنتی.html
مشاهده پست مشابه : چک برگشتی چیست و نحوه وصول آن چگونه است ؟